musik

Jag tror inte att The Killers nya "låt" har undgått någon som inte bott under sten alternativt bakom ett stall de senaste 6månaderna, och jag vet inte, är den så jävla bra?  Ni som säger "jaa" har ni någonsin suttit och lyssnat på texten? Jag börjar fan tappa respekten för dom alltså, nödrimmen står som spö'n i backen som om det vore Per Gessle som inte bara lärt sig mer än  3 accord, utan även vågar sjunga på engelska sen avbrottet från roxette, men å andra sidan så kan ju faktiskt sångaren i The Killers sjunga, så man ska väl inte klaga allt för mycket, det hade dock inte förvånat mig för 3 nanosekunder dock om Per Gessle haft ett finger i spelet när dom skrev texten! för att förtydliga detta och ge er efterblivna jävlar som inte hört den en chans, så ska jag länka videon och översätta refrängen till svenska.



"Du måste låta mig veta
är vi mänskliga eller är vi dansare
mitt tecken är livsviktigt, mina händer är kalla
och jag står på mina knän letar efter svaret
är vi  mänskliga eller är vi dansare"

Jag vet inte, det kanske bara är jag som kräver lite mer utav musik än ett "skönt" bakgrundsbeat och en idiottext, men tydligen är det vad vi vill ha, vi låter artisterna världen över tro att det är okej att rubba sån här skit och tjäna pengar på det, nä mer kvalite vill vi ha, jag tycker det räcker med en Gessle.

Kommentarer
Postat av: apabollpwlol

WORD TACK OSV!

2009-01-10 @ 23:51:07
Postat av: Underbegåvad

HAHA NP!!!

2009-01-11 @ 02:57:58
URL: http://underbegavad.blogg.se/
Postat av: nehde

Nu ska jag tala om något chockerande, fick höra idag att en polare till mig aldrig hade hört the killers - human låten innan? Bor hon i en hydda i afrika eller?

2009-01-22 @ 23:56:05
Postat av: JJ

Men din jävla idiot. Försök gå lite djupare och analysera istället för att försöka hämta pluspoäng på din direktöversättning. Börja skriv ihop också.

2009-02-03 @ 00:26:10
Postat av: Alex

Haha, de sjunger ju inte "dancer" de sjunger "denser".

2009-04-29 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0